4 Ekim 2013 Cuma

2013 sonbahar dekorasyon trendleri-Metalik ışıltılar

 Metal ışıltılarla dekorasyon
2013 dekorasyon trendleri arasında metalik ışıltılar hiç olmadıkları kadar gözde.Altın,gümüş,bronz,pirinç gibi  metal mobilyalar,aydınlatmalar,aksesuarlar veya metalik ışıltılı kumaşlar mekanları süslüyor.
Dekorasyonda metalik dokunuşlardan birkaç örnek....
İç dekorasyonda gösterişli,muhteşem ortamlar yaratmak istiyorsanız metalik ışıltılardan yararlanın.Abartıya kaçmadan kullanılan metalik birkaç dokunuş,sade tasarımlarla  daha şık duracaktır.
                     Mobilya,lamba,aksesuarlarda,altın,gümüş ve pirinçler yeni sezonun yükselen trendleri.
Metalik ışıltıları döşemelik kumaşlarda da tercih edebilirsiniz.Dore,lame ışıltılı yastıklar mekanlar daha gösterişli.
Aydınlatmadan ve aksesuarlara, mobilyadan ve döşemelik kumaşlara  altın rengi iç tasarımda ön planda.
Koyu renklerle kontrast oluşturulan bu şık yemek odası dekorasyonunda altın  ışıltılar abartılmadan kullanılmış
Yatak odasında metal şıklığı.
Modern metalik aksesuarlar,dekorasyonda yerlerini almaya başladı.Gümüş,pirinç,altın,bronz vazo,çerçeve,ayna,şamdamlar veya modern bir avize...Modern mobilayalarda da ışıltılı olanları tercih ediniz.
Bunlarda ilginizi çekebilir


2 yorum:

Juliette Koc dedi ki...

Metal bu sene olduğu gibi önümüzdeki sene de yine oldukça göz önünde olacak gibi görünüyor ne dersiniz? Ben ilk görseli özellikle çok beğendim. Sanırım metal paravanlar beni çok çekiyor. Ahşap olanları da beğeniyor olsam da antrasit veya siyah renkli metal paravanların ortama bir ağırlık verdiğini düşünüyorum. çok beğendim paylaşımınızı. Ellerinize sağlık. teşekkürler...

Kurtlar Vadisi Kaos dedi ki...

Blogunuzu inceledim gerçekten tanıtılmaya değer buldum. Tanıtım yazınızı buradan yollayabilirsiniz. Sevgiler...